tisdag

ojojoj.
nu är jag trött minsann, nionde arbetsdagen avslutad :) fast jag måster erkänna att dessa två dagar varit roligare än vissa andra dagar , igår va det finklädd som stod på schemat och jag tycker att martin stod för bäst klädd i sin söta kostym. idag va det nog ännu roligare att se folket uppklätt i sport tema. sofia i sina söta träningsoutfit och martin i sitt fotbollskit och jag i mitt aerobickit :) great job to us .

förövrigt börjades mina ansökningar fyllas i igår , känns jävligt bra måste jag säga :) jag ser fram emot ett härligt år , om det nu blir något , vilket jag hoppas på :D

annars har det nog inte hänt mer än att jag ser fram emot helgen och hoppas på att hostan lägger sig , en förjävlig hosta måste jag säga och det lär väl sluta på sjukhuset med penicilin för min del , men det får vi ta en annan dag...

HÖRS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0