christmas list ;)

ikväll har jag jobbat ett par timmar . mandy och garrett åkte på partaj och jag stanna hemma med kidsen ;) jag och max tog bilen till giant och köpte lite svenska fiskar och något mer godis som dom gilla . vi hyrde också en film " prince and me 3" max ville se den för att det va "christmas lights" på den :P hehe . jag tacka inte nej till det,  har sett 1an och 2an och tycker dom är rätt bra :D dock såg vi aldrig filmen, vi sa att vi skulle göra det imorgon . istället gjorde jag lite macaroni and cheese åt dom . sedan tog vi fram pysselgrejerna och skrev lista som vi ville ha i jul, dock inte speciellt seriösa :D men kul va det . jag chase och max va iaf samlade . har svårt att nå fram till blake , det lär jag väl få skit för någondag,  men han vill ju inte göra någonting. jaja, nog om det . här kommer lite bilder istället :)


knäppte en sötingbild på max

jag , nötknäckarn och chase (max tar kort)

en gruppbild :)

min prins :) (han sa att jag såg ut som en prinsessa i den hatten) hehe

jag vart lite småsur ett tag när han va klumpig och spillde hela boxen med grejer OCH GLITTER I , ni tror väl inte att det låg glitter på hela golvet ? DAMN. det va bara att le och plocka upp.

våra listor ;)

eeeh, bara lite julsaker och sånt , inte mycket alls, NOT.
det är inte det ända, jag ser fram emot julbelysningen :)

dessutom kom det lite snö förut med , ganska kallt ute.
jag passade på att göra säsongens första snöboll med
hjälp av snön på bilen :)

där va lite bilder. just nu sitter jag och pratar med sama :) blir 95% NY över nyår . har tittat upp bussbiljetter, hehe. 35 dollar fram och tillbaka . ganska bra pris. dock tar det runt 5 timmar att åka :P ska försöka få ledigt utan att ta av min semester. blir isf mellan 31 dec-4 jan . hoppas jag kan och att jag får sova hos sama.  skoj som tusan :) mer om det när det är helt klart :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: sam

wohoo new york:D

2008-12-08 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0