johanna-time

jahaaa. igår kom då johanna till mig , typ vid 8 eller något.  vi åkte till giant för att hyra film, hittade ingen så johanna kom på att vi kunde se en av hennes filmer hon hade i bilen . smart ! sen åkte vi till target , jag dog av skratt när vi gick in där , rakt framför näsan står idas ersättare , tyskan! johanna har aldrig sett henne och jag direkt bara : JOHANNA, DÄR ÄR IDAS TYSKA !!! :D vi gick och spionera lite , sen gick vi bort till wiispelen och grejer, det är ju inte billigt med sånt så jag tänkte fundera lite på om jag verkligen ska köpa det eller inte till kidsen . när vi gick ifrån den avdelningen så mötte vi tyskan och som hon tittade på mig , efter ett tag va jag tvungen att säga hej . så vi stog och pratade lite , och det första hon frågar johanna är : är du tysk?! , sen va det inte lika roligt att prata med oss. hon typ berättade vad hon köpt till barnen och att hon inte visste vad hon skulle köpa till fariba (värdmamman). sen typ hastigt och lustigt , nä nu ska jag gå . så gick hon typ :P jag och johanna hade oss ett gott skratt i bilen . synd att du inte är här ida "/  efter det åkte vi till burger king och käka . gott var det , käkade en fiskhamburgare , för dom äter knappt fisk här så jag börjar sakna det lite. efter det åkte vi hem och chilla lite framför en julfilm , johanna somnade dock , men jag va duktig och tittade klart .

idag .... jag va helt slut imorse , hörde inte ens när johanna duschade :P jag gick upp strax efter 10 och ställde mig i duschen och gjorde iordning mig , sen begav vi oss till panera bread , käkade soppa och sandwich till frukost.  najs var det :) sedan åkte vi hem efter en timma där och så åkte johanna i sin tur hem eftersom jag började jobba vid 1 nu , fast max tar sin nap så jag har min lediga tid nu . jobbar dock till 11 ikväll :S seegt .

i onsdags va jag på playdate med saara, ashley och colt. vi mötte också upp naomi , en tysk nanny som hade med sig sin baby någonting och mike ;) så vi åkte till burger king för dom har en stor playarea där , jag fick en chock över att det va som tunnlar i taket , skitstort . barnen lekte och efter ett tag va jag också inne i den där leksaken , va tvungen att testa , för max och ashley frågade om jag ville följa med dom upp . jag är aldrig sen på , även om jag va för stor för den . haha. det va rätt kul att se saaras min och höra henne " erica , where did you go" , "i am up here :) ". haha . hon bara tittade och skrattade .

annars har det väl inte hänt sådär jättemycket sen senast , har vart på gymmet och lite , helt slut i armarna typ :P men skönt . imorgon blir det också rätt mycket jobb , men tänkte även passa på att dra till gymmet mitt emellan jobbtiderna , sedan kanske jag tar mig en tur till tysons och möter upp tessan , vi får se om jag åker till d.c imorgonkväll eller söndagmorgon.

ajaa, jul snart och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget "/ vi har bara regn här , usch . jag VILL HA SNÖ ! snart är det nyår med , great . då blir det sama och new york , ser fram emot mycket . tar bara emot lite att det kostar 200 dollar i inträde , men det är det väl värt i guess.


en rejäl frukost med broccolisoppa och ceasarkycklingmacka

gruppbild :)

saara och naomi med bäbisar :)

försökte få en gruppbild :P

min tjurskalliga max som inte ville leka med dom andra barnen

jajaaa,

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Teres

fin blogg :)

2008-12-20 @ 15:22:43
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0