keep on swimming



började vid 9 imorse , gick upp och åt lite äggröra och våffla med pyttelite sirap på till frukost :P
mandy berättade att det skulle komma folk som hon skulle fotografera så dom kom runt halv 10 och max skulle hälsa på bäbisen och häver ur sig : how did the baby come out ? haha . sånna frågor är så jobbiga och svara på . eftersom hon hade folk hemma så åkte jag, max och chase till claude moore rec center och badade :) kul var det.  jag va tvungen att ta med mig max in i omklädningsrummet och han säger då : you have a women pee pee , jag bara , eeh ja :P så kul,  ni skulle sett minen på han när han stod där och hävde ur sig det där och minen på mig när han sa det :D en liten tjej frågade mig i omklädningsrummet om jag va max mamma eller syster :P sweeet . det tog mig ungefär 1 timme att köra dit och 25 hem :D höhö ,, ¨råkade visst köra lite åt skogen fel , så vi stannde till och jag gick in i en möbelaffär och frågade efter vägen, så jag fick en karta målad med beskrivning, hon som hjälpte mig sa att jag skulle ta 3 stoppljuset till vänster, och det gjorde , ingen jävla simhall där inte, åkte vidare till fjärde, se man på . på den vägen va det :P så jag hade kunnat hamna åt skogspipan igen , men har man bra lokalsinne så har man (A) hehe.

gårdagen bestod av att ligga i sängen hela dagen :D det va mys , men tror jag fick lite liggsår av 14 timmar i sängen :D jag roade mig med filmer och tvprogram , det va skönt att bara koppla av, eftersom jag inte mår jättebra , fast idag känns det faktiskt bättre :) men om jag mår likadant på måndag så ska vi ringa doktorn . lika bra att få medicin nu om man får lungskit igen.

jaaja, nu ska jag bara ta det lugnt , är ledig fram till 6 , för då ska föräldrarna iväg på partaj och jag ska barnvakta . vi får väl se om jag hittar på något efter det . höra vad brudarna gör ikväll :) lite trisst att sitta hemma hela tiden.

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0