klagomål

då fick man in klagomål för ett par timmar sen från mammsen ;) så känner mig tvingad att blogga.

på senaste har detta hänt....

lördag:
- jobb
- spelande med boysen
- onykter garrett
- sång från grannarna på fyllan

söndag:
- ledig
- fair oaks med johanna och vicky
- klänningsköp
- julklappsletande
- halva dagen i sängen :)

måndag:
- jobb
- bussbiljettköp med mandy
- resten av julklapparna köpta
- PANK!

såå , det va lite uppdatering ;) och snart är det jul . kommer nog kännas lustigt att fira jul utan familjen och släkten , förhoppningsvis får jag se alla på skype . själv firar jag inte jul förrän på torsdag . då åker hela familjen och jag till baltimore och firar jul med mandys föräldrar och släkt och sånt . stannar till på söndag :) naajs. kul att jag fick följa med :P hehe .

FIFAN , kom nyss på att jag missade säsongsavslutningen av the hills "/ ajaa. får bli mtv.com och se avsnittet och eftersnacket där . imorgon är det a shot at love with the ikki twins ;) mtv is the shit ....

förövrigt tror jag att det här är det tråkigaste inlägget jag någonsin åstakommit hittills . haha, jaja . så blir det när man blir påtvingad :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på min bdb vad jag har gjort ! :L

2008-12-23 @ 19:21:14
Postat av: freja

ooj , // FREJA

2008-12-23 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0