lilljul, swimmingpool & mcdonalds

jaha, idag va klockan satt på lite innan 8 , ringde upp mamma vid 8 på skype för att prata med släkten , det va mys. öppnade även min present jag fick av mamma/familjen . haha. antar att det är mor som har köpt den. en efterlängtad hårddisk innehöll paketet , mycket bra att ha :) nu slipper jag oroa mig för om minnet ska räcka eller inte , nu kan jag knäppa massa kort :D


tack mamma <3 riktigt läcker .

pratade i en kvart eller något , eftersom dom hade släktkalas och käkade mat och grejade . efter det begav jag mig uppåt för jag började vid 9 , vi packade simkläder och åkte till simhallen :) kul hade vi . max la ännu en läcker kommentar i omklädningsrummet " erica, look , you can see my penis" , ansikten vändes mot oss :P pinsamt. vi bade 1½ timme och packade våra grejer för att åka hem igen . upptäckte ett sms från mandy där hon undrade om jag kunde ta barnen för att äta ute , pinsamaste va att berätta att jag inte hade pengar på mig , så jag åkte hem till huset och hämtade lite pengar . dom höll på att slå in en massa presenter nämligen :P så vi for till donken och käkade , som vanligt träffade jag på min kära vän på donken , hehe. han tror fortfarande att jag är tysk ;) aja, trevligt att han började på bara , allt bra med dig? jag är välkänd på donken efter att ha varit där typ 5 ggr,  great ..  hehe . vi satt och käkade våra hamburgare och det bjöds på glass och hela fadderullan . efter ett tag säger max " spela in mig när jag sjunger blinka lilla stjärna" , jag va inte sen på . det jag inte räknade med va att han höjde rösten och tog i för fulla muggar :P haha , som jag garvade och att jag fick det på film . dock har jag svårt att ladda upp klippet på youtube "/ hade tänkt lägga in det , men det får bli lite bilder istället.



BLAKE - glass i stora lass



CHASE - glass i stora lass



MAX - glass i stora lass

vi åkte hem , familjen for och klippte sig, jag ringde åter igen upp mamma för att prata med dom , mätta och belåtna va dom iaf :P sedan gjorde jag iordning mig och klädde mig fint , för jag följde med familjen till kyrkan :) ångrar inte en sekund att jag följde med , det va störtmysigt . överväger att följa med några söndagar faktiskt . det va inte alls så faligt , för dom går till en baptist kyrka och det är typ som en pingstkyrka , inga tråkiga kyrkobänkar och värsta widescreen hade dom där dom visade små avsnitt av gud och andra saker . sjöng gjorde vi , andra sjöng , vi tände också ljus.

efter kyrkan for vi hem och käkade lite räkor och nudlar . vi mös framför en film och sedan öppnade kidsen varsitt oaket, haha. chase valde att öppna min lilla hund jag köpte till han :P bara på skoj, för han önskade sig en , blake öppnade ett paket från någon uncle och max öppnade mitt paket med 12 bilar från filmen bilar eller cars ;) så gissa vem som fick leka med bilar hela kvällen , JAG :P jaja , kul att se honom lycklig. jag tror jag lyckades med den presenten iaf. är orolig för den stora med wiispelet och spelen i . jaja . klockan på 8 imorgon , väcker ingen mig tänker jag snooza lite :) sedan är det presentöppning , ska bli kul att se barnen öppna för man vet hur det själv va i den åldern :)  efter det blir det pick och pack in i bilen och baltimore nästa . vi får väl se om datorn hänger med. troligtvis inte . ska höra mig för lite , kommer inte klara mig utan datorn så länge :) hehe . om annat så hörs vi säkert på söndag igen . hoppas alla hade en bra jul och jag tror att jag säkerligen kommer ha det med .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0