nema och granhuggande

jahaa, i måndags fick man schema över veckan och såg då att farmor bonnie , även kallad nema , skulle komma till stan :) skittrevlig dam det där , vi lagade mat och grejade igår efter att hon kommit . familjen vet att jag älskar kyckling så vi äter det typ jämt :D haah . jordgubbar åt vi i mängder också . här i usa kan man äta vad man vill , för allt passar typ ihop för dom . för att göra mat fick vi åka till giant och köpa mat , där mötte vi sötaste ella och sötaste ben , jag ska ta hem ben i min resväska . vi lekte lite och sedan samla vi ihop alla saker och köpte efterrätt och grejer ;) inte fel det inte . åkte hem och jag fick beröm för sättet jag skalade en "ginger" , KUNG . mandy va ute med brudarna och käkade och vi resterande familj satt hemma och mös.

jag packade mina grejer och drog till starbucks och mötte upp saara och sara och sebastian . vi satt där tills dom stängde , efter stängning drog vi till sebastians hus och träffade hans familj och spelade rockband :) jag har nog lite rock i blodet . hehe . vi stannade till 11 sen blev det hemgång och sängen, eller jag såg först klart på filmen "how she moves" , helt okej film faktiskt , sen va jag självklart tvungen att titta på the hills :) <3

idag började dagen vid 9 , jag vet inte vad det har varit med max den senaste tiden , men jag är hans favorit nu , haha . han tycker om mig mest , fick reda på det idag när vi skulle hugga gran , det va kul :) garrett frågade hur mycket han gillade mig , då visade han med armarna hur mycket som han kunde sträcka dom , sen frågade han igen, hur mycket tycker du om mig ? då visade max typ hälften av vad han tyckte om mig , och likadant till alla :D haha , det va roligt. han har varit som min lilla baby idag , har bärt omkring på han . det roliga är att han har börjat fråga efter mig oftare nu , som tillexempel när han vaknade från sin nap idag " erica, where are you?" , han vill hela tiden ha bekräftat att jag är omkring. börjar trivas riktigt bra och de andra pojkarna börjar jag komma mer och mer överrens med .

som sagt, hugga gran va det.  vi åkte till en farm i närheten och hittade en jättelång och fet gran som vi såga ner och tog med oss hem . dock är det inte mycket grejer i än. men det kommer nog troligen imorgon :) ska bli riktigt mysigt . nu är det jul på riktigt , mandy har nämligen plockat upp massa grejer och ställt på bänkar och bord . skit mysigt , och gott luktar det :) tyvärr missade jag marshmallowsgrillning över öppna spisen med grabbarna då jag va tvungen att åka till vårat aupairmöte i centreville , det är inte lätt att hitta dit (a) körde a la ganska vilse , kan man säga . men vi hittade till slut . bra gjort av oss , saara åkte med mig nämligen :P vi stannade på mötet i 2 timmar , det va ganska trevligt att sitta ner och prata och spela lite pingpong , vi va typ 7 st kvar , alla lämnade jättetidigt .

just det ida, den nya aupairen i din gamla familj, hon är fortfarande kvar . hon är nog där för att stanna . haha . jag och saara frågade ut henne :)
hon bara " jag trivs jättebra jag är så nöjd "
jag: men du har inga problem med pojkarna
hon: nej eller njaa, ibland säger dom att jag är den sämsta aupairen men äsch , jag bryr mig inte, dom bara säger så.
hahahaa. hon är lite wierdo . för hon började fråga saara om hon hade fått mejl från henne , och hon sa nej . då svarade wierdo att "jahaa, men du är ju inte från tyskland, då har jag inte skickat till dig, för jag skickade bara till tyskar " , hon umgås bara med tyskar för att hon inte gillar att prata engelska, vad gör du i staterna människa ?! så där har du lite inside information .

sama ringde mig idag med , nu är det 100% klart att jag åker till NY . är så glad, ska bli kul att få göra något man troligtvis bara kommer göra once in a lifetime :) så ska börja kolla upp biljetter och sedan prata med min familj om vilka dagar och om dom kan skjutsa mig till D.C och plocka upp mig . förhoppningsvis :)

annars har det väl inte hänt så jättemycket på senaste faktiskt . va på postkontoret igår och skickade mitt paket till la familia hemma :) har dock inte fått paketet ni skickade "/ förhoppningsvis imorgon . när jag åkte hem från postkontoret svängde jag förbi älskade target och hittade där mina efterlängtade svarta strechtbyxor och en tröja som får bli partytröja alltså :) fyndade riktigt bra .


våran fina gran och det fräcka "kjolpaketet" haha :) en vacker gran, kommer
mer bilder när den är färdig , tänkte ta lite kort på huset när vi fått upp mer saker

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0