pyssel & starbucks

denna dag va bättre än igår faktiskt .

dagen började med alarm vid 6.50 (FYFAN) , börja jobba 7 , schasade iväg blake och chase till skolbussen vid halv. sedan kom min lilla skrutt upp vid 8 och på jättebra humör även om mor och far inte va hemma :) vi käkade lite frulle , jag unnade mig själv stekta ägg imorse . gott vare , sedan kom dock mandy hem med dounats (?!) vet icke hur det stavas , men iaf . så vi unnade oss det , har faktiskt grym träningsverk sen igår ;P

efter ett tag frågade jag efter pysselsaker så hon plockade fram hur mycket som helst , så jag och max hade pysseldag , najs vare , tills max satte sig på pärlburken så det valt över . han va iaf snäll och plockade upp typ 5 av 150 pärlor, TACK <3 vi blåste också lite ballong och målade på , sedan gjorde vi " mr redhat " . kommer bilder , don't worry. efter det va det lek ute med jeepen , studdsmattan och gungan. vi gick sedan in för lunch och naptime . han va fortfarande lugn hela dagen :) han sov i två timmar och jag gjorde tvätt . pratade lite med familjen också , tycker illa om pappa för att han inte lät mamma skicka med makrill till mig :D jaja , efter napen lekte vi lite och väntade på att det skulle bli mörkt så vi kunde åka på "christmas lights trip" , satan så mysigt det är . jag älskar alla ljus runtomkring, asvackert :P chase följde faktiskt med mig och max efter mycket om och men . en kanonbra dag måste jag säga , max satt till och med i mitt knä och mös idag , jag tror han börjar gilla mig ( tror det kan bero på att jag satte batterier i hans favoritdocka "baby elmo" )

sedan ringde saara , min lilla finska vän . mötte upp henne på starbucks tillsammans med en massa amerikaner , skönt att äntligen träffa några riktiga :) träffade även sara , en svensk au pair från åmål , härlig brud :D vi hängde på starbucks i flera timmar , sen drog vi hem till en av mikesarna och hängde . mike har asskön familj dessutom ;) killarna bor på starbucks varje kväll , så är man rastlös kan man alltid dra dit,  sarorna är där med så :P

imorgon ska jag åka på tripp till DC och tessan :) looking forward. jaja , kommer mera blogg troligen på fredag eller nåt . eftersom jag tar en sleepover at tessans place . jag ska leka frisör igen , jag va nog frisör i mitt förra liv :D hööh ,


pyssla pyssla pyssla

pearls all over the kitchen floor

max leker fotograf, jag visar armband och hans halsband
(ursäkta för hur jag ser ut men det tog hårt att börja 7 ) :D


jag : give me the grumpy face.....

and a happy face :) jag gillar den glada max

våran happyballoon and look max hair is still a mess

babyballoon who been popped by max right after that

vi gjorde en unhappy face too

mr redhat

max busade med mandys skor innan vi gick ut :)

vi hoppade lite....

and we played on the deck

we also swing :)

kramkalas hos mike (who's not on the picture)
but the other mike , the brownhair , is hot :D

dessutom, har jag börjat prata svengelska , jag tappar ibland svenska ord . upptäckte det med sara idag, sjukt jobbigt :P det är därför jag skriver lite engelska kommentarer för det är det första som dyker upp i mitt huvud , WIERD !

och innan jag drog till starbucks stoppade max mig i dörren : och vart ska du ? jag: jag ska till starbucks och köpa het choklad och träffa vänner. max: åh åh , jag gillar choklad :) så söt, han ville typ följa med . <3

CHOP CHOP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0