the day before the big apple

jaha . första arbetsdagen idag sen jag vart hos morföräldrarna i baltimore . riktigt segt idag faktiskt , för man kan ju inte påstå att helgen va jobbig :) jag hade en bra helg iaf .

som sagt så va det en seg dag idag , började jobba vid 12 , vaknade vid 10 utav att ett svensk nr ringde mig , kände igen systers telefon så jag förstod att någon ville mig , loggade in och mamma ringde mig på skype :P yeeej , julpengarna översatta på kontot , hoppas på att det ska funka att ta ut bara :) dom pengarna kommer nog gå åt fort kan jag tänka mig . hehe . tack iaf <3
dagen fortsatte genom att jag titta på "the little mermaid ariels beginning" , jag älskar barnfilmer , hehe :) gick upp och käka lite frulle och gick sedan ut i det fina vårvädret som vi har här :D skitskönt,  vi tog oss en svängom på max nya cykel , jag puttade på och han tjurade över att han inte kunde trampa så mycket. sedan vart det naptime och jag hade blake-erica time , vi kollade lite fotboll , börjar förstå ganska bra nu faktiskt :) efter det vaknade en tjurig max och mandy bad oss att åka till en lekpark nära oss , ja jo det va väl ganska najs, hehe . ett par killar i min ålder spelade fotboll , det finns hopp här iaf , grr :) aja , vi va i lekparken i typ en timma , sen va blake tvungen att göra toabesök så vi for hem och tittade ännu mera fotboll och jag lagade kyckling och pommes åt barna och mig själv :) dock har chase börjat bli sjuk och jag tror det är något skit som går för själv ligger jag med halsbränna och huvudvärk :S hoppas inget bryter ut nu , för det skulle vara så typiskt inför nyår och allt "/ påtal om nyår så far jag och johanna iväg till the big apple imorgon. lämnar huset vid halv 2 för att ta metron in till DC och sedan ta bussen till NYC . greeat . så jag har panikpackat nu ikväll , hehe . jag tror jag får med mig allt . jag jobbar ju imorgon innan vi åker med , grejen är att jag måste ta med mig ungarna någonstans för att mandy ska ta kort hemma i studion så vi måste åka bort . vet inte vad det blir , kanske chucky cheese eller vad det heter , eller kanske donken eller nåt slappt :D hehe .

ikväll hade vi också typ "månadssnack" bara för att höra hur det går och sådär . känns ganska bra faktiskt , inga tårar denna gång :) jag trivs som fisken i vattnet. dessutom mår jag toppen nu när "the city" har börjat också , hehe . missade dock bromance , får bli att se repris på det . MTV föralltid <3 passade även på att göra en ansiktsmask när jag packade omkring . skönt var det :)


en glad max för en gång skull idag

jag antar att han hade kul, söt va han iaf :)

där är mina killar :) tog ett sneaky kort .

chase gick sin mamma i fotspåren ;)

en relativt frisk chase då , får avsluta detta ;)

ses i new york city next time , HAPPY NEW YEAR :D
CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina (",)

Jag saknar dej TÖNT !! . vem ska nu ringa till mej vid tolv på nyårs natten å dricka champagne i Kulla lekparken. å va mega full å skrika GOTTNYTTÅR i örat på mej ??? . . Hoppas du får ett jätte roligt nyårsfirande in the big apple iaf ... Tänker på dej fattaru va??

2008-12-31 @ 01:19:10
Postat av: Lina (",)

Jag saknar dej TÖNT !! . vem ska nu ringa till mej vid tolv på nyårs natten å dricka champagne i Kulla lekparken. å va mega full å skrika GOTTNYTTÅR i örat på mej ??? . . Hoppas du får ett jätte roligt nyårsfirande in the big apple iaf ... Tänker på dej fattaru va??

2008-12-31 @ 01:19:57
Postat av: Mor

Gott Nytt År gumman! Kommer tänka på dig vid 12-slaget men då är det ju 6 tim innan erat nya år börjar :) Var rädd om dig i storstan och håll ihop med tjejerna!



Just ja! Tomas B. hälsade och ville du skulle komma hem i februari :) han blev besviken när jag sa att du trivdes så vi kom överens om att du och jag inte skulle prata med varandra så ofta så du får hemlängtan nån gång ;)



(Vad söt Max var på översta kortet)



Lina: Ekar det ute i skogen hos dig :)

2008-12-31 @ 01:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0