en ensam dag

jahopp , sitter här själv nu då . familjen ska hämtas på flygplatsen imorgon och ida skjutsades till flygplatsen idag "/ kommer bli grymt tomt och tiden kommer gå segare nu tror jag . kommer nog bli mera datanörd nu igen ;)

jag och ida for iaf till costco idag för hon skulle handla kamera och det hittade hon också , en najs en :) när vi skulle åka därifrån kommer en hummerlimo och korsar våran väg så utan att tveka följde jag efter limosen , haha . den parkerade lite längre fram och ur kliver .... en tant med massa barn .... besviken blev man , trodde det skulle komma en kändis eller något . men iaf , snygg bil :) <3<3<3



sedan blev det käk på donken efter inpackning av väskor i bilen hemma hos mig , efter det drog vi till flygplatsen . det va ju en resa för sig att ta sig in till flygplatsen från bilen, eller vad säger du ida ? "var ska vi , det är ju skyltar överallt" haha . du hade inte klarat dig utan mig. väl inne bland incheckningen virrade vi omkring och hittade tillslut rätt för incheckning av väskor. sen blev det farväl , usch . jag är så dålig på sånt . fast jag är en jävel på att inte visa känslor . vart lite småförbannad påvägen därifrån för då fick jag betala parkering för två timmar bara för att jag steg över med ett par minuter , jaja . inte mina pengar ändå ;) hehe . jag hoppas du får det bra hemma i sverige ida , du kommer vara saknad här i staterna <3

efter att jag skjutsat ida så hände det inte allt för mycket , jag gick ner till stora tvn här nere och la mig och mös med lite mtv och dator. fick ett ryck och åkte till gymmet . skönaste på länge faktiskt !
dagens träning:
- 30 min crosstrainer
- 16 min cykel
- 15x3 rep biceps
- 15x3 rep triceps
- 10x4 rep sittups på boll
- 10 min på löpbandet
- streching

så nu sitter jag här ganska stolt över mig själv faktiskt :) 

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Mor

Duktigt av dig med träningen, men du, sen när blev du duktig att inte visa känslor ;)

2008-11-26 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0