IKEA

hell yeah , igår drog jag johanna och ida till ikea , efter mycket frustration på felåk och navigatorn så kom vi äntligen fram :) johanna har dock bilderna , men kul hade vi . aldrig har jag upplevt ikea på det sättet . Vi åt svenska hederliga köttbullar MED POTATISMOS , men det gick väl det med . jag va snäll och delade med mig av mina lingonberries till ida och johanna eftersom jag inte tycker om det :) efter det gick vi runt som barn i leksaksaffär och J och I hittade små bomullsfotbollar som dom skulle köpa . Helt plötsligt får jag en boll i skallen , självklart ida :P , den träffar huvudet och jag tappa balansen och föll handlöst till golvet , haha ., där satt vi tre svenskar och asgarva på golvet :D TACK IDA .  hehe . jag köpte bara några kartonger att ha alla papper i , börjar få oordning på rummet . suntrust bombar mig med papper. när vi skulle betala hittade vi självklart inte någonstans att betala kontant , för det fanns bara sån där självscanning , men det va bara att inse att amerika ligger steget före oss fortfarande , dom hade datorer som tog emot cash . ni i sverige ligger lite efter :P här har dom till och med självspolning på toaletten på ikea , typ en sensor som sitter i toan . haha . jag blev ganska paff , LATA AMERIKANARE!! :D vi köpte visst lite bilar och KLADDKAKA , goosh så underbart . så det blir att mysa framför tvn med kladdkaka och två filmer som vi hyrde idag . " this christmas" och "the perfect holiday" . vi får väl se om vi bara slappar och gör ingenting idag . är så trött , vet inte varför , iofs har jag ju kört 140 miles dom senaste två dagarna :S jag har typ bott i bilen.

idag ska vi laga köttfärsås och spagetti . det är ganska saknat faktiskt . men vi va duktiga och åkte och handla massa matvaror förut , och APELSINJUICEN jag köpte va lätt godkänt , det har jag saknat :)

glömde dock köpa nål till mitt löshår så jag kan trä på det på klippersarna , får göra det imorgon när vi lämnar tillbaka filmerna eller om vi gör det ikväll , hehe . Imorgon blir det troligtvis tysons med johanna och ida och så malin och tessan på det förhoppningsvis :) det blir nog bra .

ajaa . det va väl det för denna gång . hoppas allt är bra därhemma :) just ja . jag fick en basketkorg över bilen (familjens nya) igår när jag skulle plocka upp ida . jag hade ju lite småpanik när deras pappa kom in och bara vems bil är det som står därute ? basketkorgen har nämligen blåst ner på den . som tur va så blev det inga märken, PJUUU. och deras ungjävel bara : skratta inte ! det är inte roligt . jag skrattade för att det va så himla typiskt bara för att det inte va min bil .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Ida

snyft ja är fortfarande lipig efter filmen :D



IKEA var bäst.. gash vad roligt ja hade..



JÄVLA SNORUNGE som blir arg att hans fattiga basketkort har blåst ner.. när din bil kunde blit totalkvaddad.. gash, men där har du en av anledningarna att jag bor hos dig nu :D



hihi bästa helgen ska det bli E.. hihi:D:D:D

2008-11-22 @ 20:22:52
Postat av: Sofie

Jo, rå igår var jag det ;)

2008-11-23 @ 04:11:55
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0