just det ..

glömde typ det viktigaste som hände idag när jag och ida gick in i en butik och hon skulle prova fotbollsskor :D hehe.
ida frågade en kille om ett par skor som hon ville prova, efter ett tag kommer han ut och vi tjittchatta lite med varandra , då frågade han : kommer ni från tyskland`?
jag: nej . vi kommer från sverige ;)
han: ahaa , gillar ni tyskar frågar han efter att ida suckat när han frågat om vi va tyskar .
jag: njaa , vi gillar inte tyskar .
han: jag är tysk ..... (pinsam tysnad) , eller jag är från österrike.
jag: ja men dåså , då är du okej ;) hehe.

vi skrattade lagom kan jag lova . vi lärde honom lite svenska såsom "hej" , "tack" och "varsågod" :) skittrevlig.

sååå , GONATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0