Ronald Reagan Airport

sitter nu och väntar på att åka till flygplatsen för att plocka upp familjen . ska bli kul att se deras reaktion på mitt hår eftersom dom inget vet :) garrett ringde för några timmar sen och undra om huset stod kvar och ville se så att jag fått mejlen och allt om vägen .  om jag inte skriver på ett tag har jag antagligen hamnat helt åt helvete :)

önska mig lycka till :)



och imorgon är det thankgiving , ser fram emot det :) kommer lite släkt till mandy och det blir massa mat , innebär gymmet 24/7 på fredag :D mina kids är ju hemma fredag med så det blir jobb från 8 till 6 , brukar ju oftast bara jobba mellan 3 och 7 men det går nog bra ändå ;)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0