tjaaaaaata lagom

nu har du något att läsa mamma ;)

i lördags hände inte jättemycket , johanna kom och joina mig och ida . vi drack lite bitch ( haha , rött vin) och lite grönt dricka . USCH fört . sedan blev det snaps . vi hade lagom roligt , vi gjorde en random video och tog massa kort :) kommer kort i slutet av inlägget. sedan blev det att se på finding nemo runt sådär 2 eller något . haha . vi alla tre somnar efter bara 10 min och självklart står filmen och går och går och ljudet är ashögt och tillslut vaknar jag upp vid 4 och hör det . så jag valde att stänga av och gå och lägga mig , det va ganska tajt i våran soffhörna . vaknade upp dagen efter att ida kom in och slet av mig täcket . alltid ska du skrämmas UNGE!!!!!! :D vi stressa i oss frukost och gjorde iording oss och drog till tysons corner (stort shoppingcenter) och mötte upp malin och tessan på en starbucks :) det va najs.  handla dock bara två glasögon , ett par örhängen och ett linne på papya , skitfint :) fast det gör lite ont för det är paljetter på,  haha . bara för ovanlighetens skull liksom :D när vi kom hem från tysons efter lite felåk pågrund av min störda gps och lite svordommar så fixade jag med mitt nya hår. det blev great , grymt nöjd . fick en helt annan stil nu också . hehe . johanna joinade oss en stund sen åkte hon hem till sitt hem och jag och ida satt och nörda till 1 och skickade massa låtar , tror jag gav henne halva min spellista på datorn , inte för att jag äger överdrivet mycket musik men det vart rätt många låtar . trötta vart vi och vi gick och la oss , jag i min säng och ida i soffhörnet . haha .

idag sovde jag ut och när jag vakna halv 11 tog jag en dusch för att lite lätt fixa iordning mig till ännu en shoppingdag , fast dock på dulles town center ;) det är sånt vi gör här när vi är lediga :D ida ville spendera sina pengar nu när hon ska åka hem imorgon "/ ska skjutsa na till flygplatsen vid 3 typ . tomt tomt tomt , fast jag har ju en del folk kvar här nu . men kommer nog spendera mer tid hemma i huset nu och mera tid på gymmet förhoppningsvis :) iaf , idag hittade jag en t-shirt för 2 dollar någonting och kände att äsch , inga pengar alls så köpte den såklart . köpte också ett par korta mysbyxor, sen vet jag inte om jag köpte något mer , känner att jag måste spara pengar . eftersom banken tar mina pengar hit och dit olika datum , blir så förbannad på den där kissbanken , det roligaste är att dom typ dumförklarar mig varje gång jag kommer , men om dom bara kunde vara mer tydliga så skulle det inte bli missförstånd ! usch , men hädanefter kommer jag åka och göra bankuttag på banken , känns bättre att veta hur mycket pengar man har i plånboken :) kommer dock har sparpengar på kortet typ .

ja men nä det va väl allt I guess , kommer lite bilder här med :

mina sötleffar :)vi va sura på CC ett tag ;)häst tänder ;)vi avslutar med en spökbild :)


typ så kul hade vi :) haha . en lätt värd helg , <3 kommer sakna dig IDA

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0