4 dagar kvar ..

jaha , gårdagen vart ju lyckad :) belinda och jag trodde vi skulle kunna bada , så va inte fallet då en propp gått och det bara va 28 grader , men vi ska försöka oss på det idag igen :P men är fan impad över våra elektrikertalanger när vi bytte propp , det skulle du sett daniel :D hehe .

annars så panikar jag bara just nu , sitter mest och tittar på mina resväskor och suckar "/ ångest för presenterna eftersom alla andra hittar så bra :P eller iofs , rätt nöjd med kidsens presenter . Bara föräldrarna , tipsa gärna !

tvätta & packa är mitt liv just nu . ändring om ett par dagar,  då är skiten över och man sitter på det där jävla planet :) ser fram emot det ganska mycket just nu .

inatt sov jag även med min nalle jag fick av mina underbara vänner , jag har till och med kommit på ett namn till han , för det är en han , P.J :) jag kom fram till att ta första bokstaven i era namn , (PernillaEmmyJosefinHelena) alltså , PEJH , säg det snabbt :D där har vi PJ ... hehe . tyckte det va smart .

nä usch , har inte tid att sitta här .. då bara jag bara ännu mer panik . ska iaf till storstan och växla pengar och köpa det sista imorgon , underbart .

ajaa . bjuder på lite ångestfyllda bilder :





ena väskan väller fan över också , ajaa. får lösa det :)

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0