6 dagar..

och dagarna bara går och går.

igår va jag i stan med kära josefine <3 träffa även på helena , <3 . svalle också för den delen :) haha . sen vart det lite tjat på mamma om kläder :) det va najs , även om hon tyckte jag köpte pyjamaskläder . haha . pratade även med daniel, det va najs och kul att du ringde :D jag blir jämt så chockad när jag hör din ringsignal i min mobil . hehe .

efter det va det hälsokontrollen som förövrigt är det sista pappret att skicka in efter sådär tusen papper :)
så idag jagar man datum för sprutor sen är allt klart, fast fick reda på alldeles nu att mamma hittat information sen jag gick på stjärnebo , det vill säga ja runt år 2000 :P hehe . ett tag sen :)

annars så har jag letat fram den andra väskan idag, så det blir att packa,packa och packa idag tror jag :)

GRATTIS SYSTER PÅ 17-ÅRSDAGEN OCKSÅ ;)  bara ett år kvar till vuxenlivet, sug på den karamellen.

ajaa. det va väl allt ? tror så . eller vänta :) jag har fått titeln "reseledare" också , hehe .  skickade sms till alla 13 som ska åka från arlanda samtidigt som jag igår, fick svar från 10 st , så bara tre kvar . ganska bra gjort :) vi blir ett stort gäng som checkar in ihop . kul som satan :D

nä nu är det nog för idag

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0