all by myself :O

igår anlände jag till familjen Pagon i virginia :) garrett och blake plockade upp mig . vi närmade oss south riding som är 45 minuter bara från DC :D kommer sakna gänget "/ usch , bland dom bästa tiderna i mitt liv . ajaa  jag hoppas iaf på en reunion med dom närmsta iaf någon gång under året eller efter.  som tur är har jag en del av er på skype , så man kan väl säga att vi umgås . ni vänner hemma i sverige, var är era skypekonton ? :O dåligt ..

ajaa . när jag väl kom hem till mitt nya hem så möttes jag av en tjurig och nyvaken max ;) men han blev glad efter ett tag , han visste till och med mitt namn :D sedan möttes jag av mamma amanda, blake och chase åkte på träning .
käkade chiliköttfärssås och pasta, helt okej faktiskt. sen har jag börjat med något nytt,  vatten och is , gott som tusan :) sen ska jag inför något hemma i mitt riktiga hem och det är bordsbön :) hehe . efter maten blev det airhockey med max , ojojoj , den killen har energi ;P tillslut va han tvungen att gå och lägga sig,  hehe . efter det vart det lite sängdax för mig . fast först ett försök till fixing av datorn som inte gick så himla bra , men mamma fixa idag , tackar mamma <3

idag har jag besökt south riding city och fixat bankkonto och mobiltelefon , fick en sprojlans ny LG telefon och nästa vecka blir det bilköp ;) looking forward. iaf så har jag ett USAskt nr nu , ni kan ju säga till på mejl eller något om ni vill ha det. jag har även kört automatbil för första gången idag och dessutom bil överhuvudtaget i usa , tack pappa garrett :)

just nu sitter jag ensam hemma för familjen har åkt till mormor och morfar för födelsedagsfirande. så jag har blivit lämnade med bilnycklar och hela köret. och jag har till och med lyckats pajja rätt många grejer redan , hehe . opsi som dom säger här. när jag duscha nyss råkade jag pajja handdukshängaren, iofs hängde den ju inte så jättebra i cementväggen , men ändå :S haha , det ska bli kul att förklara :P jag och max lyckades pajja min säng igår med, hehe. fast inte så värst mycket, bara det yttersta i kan terna så va det några stolpar som satt lösa . jaja.  sånt händer. efter att ha vaknat idag och jag gick upp till övervåning så va det första jag möttes av va max : ERICA , CAN WE PLAY ? :) så söt . jag läste också "goodnight moon" för honom när han skulle sova middag ,, vi har också sett lite spongebob idag :D cartoons är ganska roligt egentligen :D 

ååh , idag fick jag lite tårar i ögonen på  banken, nu händer det liksom . pratade med familjen idag också , det va en lättnad :) mycket skönt . hoppas alla har det bra . emiljävel skrämde nyss livet ur mig genom ett sms , pjuuu . han verkar iaf ha det bra . hoppas ni andra aupairer också har det :D saknar er och humorn <3

nää , slut på bloggande nu . hoppas ni har fått en liten syl i vädret om vad jag sysslar med om dagarna :D

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Mor

Hua, det blir tungt för oss när de skämmer bort dig med både ny mobil och bil :) Få nu inte för dig att det är nåt som vi kommer att göra när du kommer hem ;)

2008-10-26 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0