andra skoldagen

jaha , då har man genomgått andra skoldagen . vi fick oboy idag, typ iaf :D och äggmacka . humorn på topp som vanligt vid både frukost , rast , lunch, rast och middag. skrattmusklerna ligger på hårdtrim. höhö .

idag har vi pysslat lite och det har varit rätt segt på lektionerna. fast garvade lagom när vi gjorde vårat projektarbete. jag , sofies pojkvän , och två mexikaner :P sofies pojkvän är bara lustig , men dom andra två brudarna är rätt roliga . bilder kommer :) engelskan funkar bra , bara så ni vet där hemma . men måste jobba på dialekten ;)

vi samlades i stora salen och fick lyssna på den roligaste polisen ever  . det gjorde min dag :) sötsofie förgyllde nog mångas dag då hon fick "ringa" ett samtal och hade en inbrottstjuv i huset.  hehe . har en ganska rolig film . RABBIT , en thaia är också bland som kyligaste människorna jag stött på . hon drog kommentaren " milkshake" och skakade brösten . vi har smakat munkar också , sofie va ju så gullig och polisen gav henne en munk , vi svenskar delade lite sött på den . kommer också bilder på det :D men det tar jättelång tid , men allt för er ;) jag hoppas alla har det bra , en annan drar ju till NY och empire state imorgon som föräldrarna förövrigt betalat ,, riktigt najs .

snart åker man vidare till virginia med virgino ;) ska bli tråkigt att lämna gänget "/ som tur är drar jag malin med mig och sofie bor inte jättelångt bort , men ni andra hamstrar och roligt folk då ?! en återträff eller mer iaf . LÄTT :)

jag har iaf the time of my life just nu . jag rekomenderar vänner hemma att skaffa skype,  kommer bli lite mer seriösa tider sen när jag är i VA.

försökte att uppdatera lite bilder , gick inte tyvärr . för många thaisar och "svensar" inne nu ;) förlåt för att alla inte komma förstå dom interna skämten . hehe .


till slut vill jag bara tillägna sofie ett CHOP CHOP :)

Kommentarer
Postat av: Pillan :)

I fucking miss you <3

2008-10-23 @ 19:40:57
URL: http://momento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0