dagens frukost ;)

haha , jävligt gott faktiskt ;)

sitter just nu och väntar på familjen .  tänkte ta en promenad idag med, se det lite mer . har typ bara varit inne , förutom igår när vi va på city ;) har pratat med malin och sofie idag med . najs som tusan . vi pratar redan om en roadtrip på våra två veckors semester :D det vore najs om vi kunde bli ett par stycken , sånt vi får kolla upp senare alltså , jag är lätt på iaf :) har även pratat med familjen en hel del idag med.  skönt att kunna ringa varandra på vettiga tider nu iaf :D såg färjan igår med ... eller iaf lite . somnade visst , så jag hade en fortsättning idag . och imorgon är det ett nytt program som väntar . tänkte även se lite idol med.  fast har ju fått nyheter på vem som åkte ut ändå ;)

jaha nehe gott folk . kanske skulle packa upp resten av grejerna nu ;) HÖRS. och just det . kul att så många läser min blogg , kul att höra från er alla :) glöm inte kommentera .

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Natalie

Så jävla fuskit, Roadtrip!?

Va fan är det här? :O Du kan ju njuta åt mig med. Och skönt att höra att allt är okej med dig.

Du kan ju höra med dom om dom vill ha en ny au pair nästa år. ;) kramis

2008-10-29 @ 16:02:35
Postat av: erica

haha , du måste vara 18 år med någon utbildning plus att du måste ha körkort :)

2008-10-29 @ 17:36:08
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0