kort dag

idag har jag jobbat för första gången , bara några timmar :) och det räckte kan jag lova .
dagen har bestått av :

alarm klockan 8.15
promenad med Ida och kolla in south riding lite
lek med max och hans tjejkompis
duschat (mitt badkar/dusch) är underbart
biljard
matlagning ( cheese and macaroni ) är kung på det
lite lek
läst godnattsaga och åter igen goodnight moon, det är nästan så man kan den utantill
hoppat studdsmatta

ja och lite mer saker :P ska iaf åka och käka ute med familjen idag,  stek :P gott , hoppas jag .

CARINA - maten här inte så jädra god faktiskt , jag har svårt att förstå dig :) min magsäck krymper ihop , jag lever på isvatten och äpplen :) hehe .

nä nu va det nog inget mer idag , hoppas jag kommer få "övningsköra" ;) hehe . just det, sitter förövrigt här själv , IGEN ;) jag börjar vänja mig nu . hehe , eller jag har massa arbetare hemma också , fixar max rum . men dom är inget att hänga i granen så oroa er inte för mig :D

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Erica!!

Helt övertygad att du kommer ändra dig om maten. Den är ju hur god som helst men tyvärr väldigt onyttig. Hoppas allt är bra med dig annars, är jättekul o läsa om allt.

Kram Carina

2008-10-30 @ 08:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0