så mycket som möjligt på så lite som möjligt..

idag har det tänkt att hinnas med mycket , har ringt cultural care idag , flygbiljetten kommer nästa vecka :) GOSH .. sen har jag postat ett brev till dom med dom flesta papper som dom ska ha . har dessutom  hunnit hälsa på pillan <3 och hon hjälpte mig väga brevet , lite sådär svårt med ögonmått och på ungefär när det gäller att sätta på frimärke på en viss vikt, men taackar :) har även hunnit tvätta en tvätt , och en på g , här går det undan  .... jag hinner till och med och sitta här en snabbis och blogga , händer inte varje dag nu , skärpning på mig ..

tänkte dra en rumsstädning med diverse rensning på skiten , eftersom kära syster ska ta över. annars blir det mera tvätt och bara städ idag . kära mor kanske får laga mat idag med (a) hehe , vi får se vad som hinns med . jag är en upptagen kvinna nu för tiden därför stoppar jag här ....

måste bara, för er som aldrig hört :

 

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0