socialt umgänge :)

ÅHH,  ida har nyss gjort min resa i usa mycket lättare :) träffade henne idag,  hon kom och plockade upp mig , skitnajs . vi åkte till "target" jag säger bara , dom har ALLT :D vi kikade lite lätt på halloweenkostymer och sånt , hittade inte något direkt :P klockan va ändå rätt mycket när vi åkte till city .  typ 6 ;) jo förresten , familjen (pagon) lämnade mig själv hemma igen , hehe . så därför bestämde jag och ida för att göra något .

efter att ha varit på target så åkte vi till en resturang och skulle käka lite , vi satte oss och fick menyn och insåg rätt snabbt att njäää . det va inte vad vi ville ha och det va mycket pris för det :P hehe , så vi tog våra grejer och gick :D hööh,  pinsamaste jag gjort på länge iaf :) fick oss ett gott skratt . sen hittade vi en liten diskret och billigare resturang där jag käkade kyckling och pommes, inte det nyttigaste , men jag hade bara käkat frukost så det gör ju inget :) ska ut och promenera med ida imorgon också , najs att du vill göra saker med mig och göra mitt liv lite lättare :D 

jobbar förresten bara mellan 12 och 4 imorgon , hehe . najs tid alltså . mamma mandy är hemma och tar hand om barnen så jag har egentligen sovmorgon , men jag valde att promenera istället . ska förövrigt kanske skaffa gymkort med min nya vän , haha , det bästa är att hon och en till letar efter fotbollslag så jag tänker hänka på iaf :) börjar f å lite ordning på hur det funkar här nu med . skönt . har även fått massa info av ida . TACK för det :)

nee , nog för den här kvällen , har bloggat 3 gånger på 1 dygn nu ., rekord. haha . hoppas ni andra har det bra . tänker på er där hemma <3 och även er andra au pairer , hoppas ni trivs :) ha det bra .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: emil

falsk legg är inte värt att skaffa

för blir du på kommen hej då usa



2008-10-27 @ 03:32:21
URL: http://hotmale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0