torsdag ...

och idag har jag fått mycket gjort . började dagen med att gå upp 10.45 , äsch . råkade somna om :) sen frulle och lite repriser från gårdagen . bankbesök och inbetalning till visumet , greeat . har även fixat med övrigt som ska skickas in innan usa nu , känner mig ganska i fas just nu :D bara körkortskopia kvar nu , och hälsokontroll såklart , tog mig i kragen och ringde vaccinationscentrum idag med, så nu har jag tid och grejer.

är lite smått nervös inför sthlm på måndag också , tänk om jag inte får visum , då är det ganska kört kan man säga :P

jajajaa, har umgåtts med många idag , hälsade på lina, daniel och izor idag . det resulterade i varma mackor och lite småprat :) sedan hem och ladda inför idol hos paret anderssonkarlsson-juthe :) hehe .  fiskarna är fortfarande fula :D fick fika också , trevelans , typ första gången , vad vuxet :)

imorgon blir det david och lite mys med vänner <3 yeeeah .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0