uppdatering ...

lördag = slappis

söndag = lekledare för hela bunten . sötaste albin och filip umgicks med mig :) tycker om dom små liven , fast jag lura i filip att en skatt finns i änden utav regnbågen när vi kolla in den efter allt regn igår .. det relaterade i att han ville stanna hos farmor för att leta skatt :D eftersom regnbågen gick ner bakom farmors hus , och för er som inte vet så bor hon mittemot , kanonsmidigt :) jaja , en värd dag , dessutom grattis till mina favoritbrudar till 2-0 segern mot kenty , GREAT <3 satt dessutom sent med alla ambassadpapper , hehe . gör alltid sånt där viktigt stuf i sista minut , men det är då jag gör det bra :)

Idag = alarm på 4.40 , GOSH ... avresa halv 6 mot storstaden och möte med amerikanska ambassaden , som jag tycker är lite överdrivet .. vänta i över en timma utomhus , vänta en timme inomhus , för att sedan i en minut göra fingeravtryck och säga att jag ska ta hand om 3 barn och att jag tagit hand om ungar förut .. :D jaja . fick ju trevligt sällskap under dagen av en massa härliga brudar :) ses den 20 oktober :D var även på älskade intersport , stökigt värre :) men hämtade iaf mina efterlängtade tröjor , som jag väntat på ett tag . nu faller alla bitar på plats , skönt som tusan :) då kan man sova gott vill jag lova.

jajaaaaa. have a nice evening :)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0