en glad väckning

vaknade upp runt 10 av att mobilen ringde , cultural care , innebar att jag fick tid på ameriskanska ambassaden den 6 oktober , grymt bra :) fick dessutom mejl av min värdmamma idag , med glada nyheter om att det kommer finnas svenska au pairer där jag är . greeeeat . ni som har slagit vad om att jag åker hem tidigare kan ju börja tänka om ;)

dessvärre fick jag hem en bunt papper, IGEN , på engelska , som ska fyllas i och tas med till ambassaden :P gooosh , jag är en upptagen kvinna , NOT :D måste börja ta tag i det nu när det är viktiga grejer som ska göras :D jag passade på att fiska lite adresser idag också om man vill ha vykort och sånt där , hör av er med era adresser vettja , kan vara kul att ha...

annars var det träning idag , kallt och myggbett under käken , om det är något jag hatar så är det mygg !! & spindlar , och hatar min syster för att ha lurat mig att det satt en spindel på min hand när vi hängde ut kläder på tork förut , jag släppte i stort sett allt jag höll i och gav till med en ganska högt skrik , DUMMA UNGE !! fett nervös inför matchen på lördag förövrigt ... usch .. kom nyss på att det kan vara sista matchen på väldigt länge :S kommer sakna massa <3

jag och freja hade också väldigt tråkigt imorse då jag satt och beklagade mig om att jag skulle dammsuga så började jag fundera på vad dammsugare heter på engelska , haha . då slår jag till med en svensk direktöversättning . LADYSUCKER , och lady för att jag inte säger damm utan damsugare :P en del dagar alltså ....

har även sett ännu en skiva av sex and the city , förlåt belinda :) jag vet att du hatar mig för att jag tittar på det utan dig , hehe . fy skäms jag vet ... men bara två skivor kvar nu :D känns najs att ha gått i genom en hel box på en månad ...

dagens/veckans/årets låt, för nu iaf =)  :




ett sjujävla långt inlägg men skitsamma :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Josefine



Jag kommer faktiskt sakna dig sjukt mycket <3

2008-09-25 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0