I hate this part right here ...

börjar det närma sig :) , yeeeah ..... men känner lite ångest för att jag bara lämnar allt runt omkring mig för att göra detta , förlåt vänner & fotbollstränare :D men ni vet att ni alla kommer bli saknade , men en dag kommer jag hem också , det vet ni :) då ska vi röja sverige <3 glöm mig inte bara :) men vi är inte där än , ett par veckor kvar , tills dess ska vi bara umgås och ha kul . hör gärna av er för jag är dålig på det "/ jag är alltid ledig , det vet ni .

såg klart sex and the city boxen idag :) YEEAAH , nu ska jag titta om filmen igen tror jag , najs som fan <3

jag har nog inte så mycket mer att tillägga förutom att jag och freja va hurtiga och cyklade/gick till affären för att handla mat , vi är ett bra team alltså <3

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0