söndag.

ojojoj , nu va det jätte länge sen sist så känns som en uppdatering såhär efter att min kära vän pernilla fått igång min design till något fräschare och eget , TACK <3

mycket har hänt sen senast och för er som har missat det (vilket jag antar är få) vet att jag den 20 oktober drar mig till staterna för au pair 1 år :) närmare bestämt Virginia , grymt kul .... antar att detta lär bli lite utav en reseblogg , så ni som vill följa mig , lägg bloggen på minnet.

förutom det har det varit en del fotboll & sex and the city .. dessutom ett år äldre har man blivit , VUXET :)
det har blivit en del häng med belinda faktiskt, riktigt najs ... senast igår . tack för det <3 Kvällen bestod av wall-E , samtal från Mr Muscle (där snackar vi manligt) , grr, även en del andra sena samtal . HAHA , förlåt till er som drabbades av dom samtalen :D dagen tillbringades även av belinda & sex and the city , som vi knarkar det. Boxen är snart sedd :)


E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0