beachsöndag :)

idag drog vi oss till beachen istället för kyrkan , inte det bästa vädret men det va ändå varmt :) ganska kallt i vattnet måste jag säga , men kul hade vi och vågarna hade omkull mig så det bara skrek om det när jag jagade blake ut i vattnet och jag sprang efter honom och han stiger åt sidan och en stor våg kommer emot mig och tar benen med sig och jag slår omkull :P måste sett ganska kul ut , jag släpades med i sanden så jag skrapade upp hela låret och röven med , najs .. vi byggde lite sandslott och spelade fotboll :) vi gick även till poolen och bubbelpoolen. . mmmmh.


max surfar

ocean

fotboll

blake och ena sandslottet

max står i

familjen

beachen till vänster

beachen till höger

vårat hotell , vi bor på 14:e våningen

jag ska se till att uppdatera så mycket som möjligt av vad som händer här :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh, vilken härlig strand men det ser inte så soligt ut ;) Har letat upp Panama beach för att få lite info vart du befinner dig, vad heter hotellet ni bor på?

2009-04-05 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0