crazy saturday

Nu ska ni få höra mina damer och herrar.

Igår åkte jag och alanna som sagt in till DC för en night out . Jag va mindre pepp då jag troligtvis har bihåleinflamation , IGEN ! Nog om det , vi åkte iaf metron in till DC, hade förfest i bilen som vi parkerade på station . Hade trevligt sällskap in på metron då vi snackade med en nisse härifrån . Dom hjälpte oss med vilken station vi skulle av vid , snällt . Vi tog taxi till georgetown för att ta oss en drink på miles bar , miles är alannas dejt . Hade riktigt trevligt där faktiskt . Sedan ville alanna ta en promenad och vi gick till five guys för att käka . GOTT !
Vi promenerade tillbaka och går förbi grannbaren och några killar kommer utflygandes och det startades värsta fighten . Dom slog ner en kille till backen och stod och sparkade på honom och gav honom en x antal hårda slag mot huvudet. Läskigt ! Som tur va kom polisen ganska snabbt .
Miles stängde ner baren vid 3 och vi åkte hem till hans place. När vi kommer hem sitter det en kvinna nere i entren och hon har precis blivit överfallen av en man ute på gatan som försökte råna henne, men hon hade kämpat emot och inte gett honom väskan . Så hon hade ett antal blåmärken och skrapmärken på kroppen och vi satte oss ner med henne och väntade på polisen . SJUKT ! Dom hade hotat henne till livet också , och grejen va att det va precis runt hörnet av lägenheterna . Efter ett tag när polisen kommit och allt under kontroll så gick jag och alanna upp på rummet, för att miles va tvungen att sticka för att en poliskompis till honom hade råkat i trubbel och hamnat i fängelse och miles åkte dit och snackade ur honom då han har mycket poliskontakter , betalat borg på 500 dollar och hela köret . ÅTER IGEN SJUKT !
Jag somnade ganska snabbt på soffan pågrund av fruktansvärd huvudvärk. Vaknade upp runt halv 10 idag och satte på tvn i min ensamhet , sedan kom alanna och miles ut från sovrummet och umgicks.

Miles skjutsade sedan hem oss. Innan han skjutsade oss till metron så visade han oss runt i DC och nu kommer vi till riktiga problem . Jag är ju från Linköping kan man säga , och ni som tycker att området "skäggetorp" är ghetto , vet ingenting. Miles är från ghettot så han visade oss vartifrån han växte upp , det är hemskt ! Vi åkte förbi ett område som har varit och är ett av världens farligaste områden för att det är så mycket mord . Små ungar sprang omkring på gatan och lekte utan någon som helst uppsyn.  Människor stod på gatan och glodde på oss när vi åkte förbi , tydligen va det ganska farligt att åka där som vit . Tur att han är svart ! Man ska passa sig riktigt noga i dom kvarteren för polisen ger sig inte in i det området för att dom är för rädda , en gång hade några skjutit ner en polishelikopter som hade cirklat omkring. Det va riktigt tråkigt att se hur vissa människor tvingas att leva. Där jag åkte är inte alls som hemma i sverige , sverige är ingenting mot dessa områden .  


här åkte kameran fram

alanna på klubben

jag ville inte , jag hade huvudvärk !

miles och alanna myser dagen efter


-hejhej
-imorgon
-för i helvete
-fan dig



jag såg en bunny idag med när jag kom hem efter att ha skjutsat hem alanna .. fick allt med en bild på den lilla rakarn .



CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0