elände !!!!!

gaaash ... kommer ni ihåg för någon vecka när jag hade så förbannat ont i huvudet rent ut sagt ?!! men tack och hej pollenallergi .. fick bekräftat idag av saara-sjuksköterska att jag är pollenallergiker .. berättade om att jag va täppt och att jag hade blött näsblod i stora mängder idag ... för jag fick två mer attacker efter den riktigt stora från imorse .. JAG BLIR SÅ TRÖTT !!  ...  Så hon frågade mig om jag hade haft huvudvärk ... jo men visst sa jag .. hon bara : GRATTIS .. tydligen är det extra mycket pollen i virginia i år ...

ARG

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, yes det ar det ! Jag ar ocksa pollenallergiker, och pillrerna haller mig uppe dagligen ;) Haha.

2009-04-30 @ 19:45:26
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0