fredag + lördag

Jaha , detta kommer vara förhandskrivet då jag inte kan ansluta till internet för tillfället , har inget på rummet .. men i lobbyn finns det och där finns det också gott om puddingar , och dessutom i min ålder  ; ) resan hit kommer vara oförglömlig .. OMG , vi började igår (fredag) . skulle lämnat huset vid 11 , vi åkte vid 12.30 pågrund av att vi inte kunde packa bilen för det spöregna. Vi hade destination "mandys springcoach" som bodde i greenville , SC . vi passerade Virginia och åkte in i North Carolina .. vi åkte ett tag och rätt som det är så rapar max och upp kommer spya , det va som att titta på överdrivna filmer där dom spyr , det va äckligt .. han gjorde det över sig själv som tur va , så vi stannade vid vägen och fick klä av honom och torka av bilstolen . vi åkte vidare och kom till South Carolina ... vi anlände till huset omkring 8.30 , så det vart sen middag och sedan läggdags. Dom vi stannad hos va jättetrevliga och det kändes som att komma hem till farmor och farfar där  : )

Imorse va det tänkt att vi skulle åka tidigt och jag vart även väckt tidigt av max som skriker efter mig då jag spenderade natten i samma rum som alla pojkar .. så alla va vakna och jag fick dom i duschen och dom gjorde iordning sig . 8.15 va vi klara men inte resten av packet och vi kom inte iväg förrän 11 :P hehe . och fastnade i trafiken gjorde vi så garrett kom på smarta ideen att försöka hinna före trafiken genom en genväg som visade sig bli en senväg då vi inte va dom enda som åkte den vägen heller . haha . BRA :D men vi åkte igenom ett sött litet samhälle och det va jättekul att se den sördra stilen på husen , men jag har dock sett många områden där det är massa ihopfallna trailers .. så södern är inte fancy iaf . men himla kul att se det och kan berätta om att man faktiskt sett det , fick mig också en lektion om söder och norr kriget mellan usa . spännande :) eftersom vi fastnade lite i trafiken , några gånger :P så tog det oss 10 timmar till lägenheten här , aa just det . på tal om det :P garrett äger visst en "lägenhet" här , han är ägare av ett av rummen på ett stort hotell , så han hyr ut det , det är ganska fint här faktiskt . jag har eget rum med tv , dock inget internet "/ det hade varit för bra , men jag missar inte the hills på måndag iaf :)

Nu fick sig bloggen en liten uppdatering , eller word för tillfället , haha . ska dra mig neråt lobbyn imorgon och uppdatera ,, blir nog inte förrän kvällen . så ni lär väl antingen läsa detta med mitt andra inlägg om morgondagens händelser .. imorgon ska det bli varmt .. 78 F naajs .

staterna jag passerade :
south carolina
north carolina
georgia
alabama
florida


CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0