god damnit :S



gaaaaaaaaaaash ... imorse började jag vid 9 som vanligt . vi käkade frulle och jag kände mig mycket bättre . sov hela natten :) men sen kommer vi till då jag och max skulle åka till bibblan för att låna massa böcker och dvder till resan i florida .. så vi åkte dit och mötte upp laila och sofie som hade jacob och collin med sig .. vi va där i säkert 1 ½ timme , sen åkte vi hem igen .. jävla otursdagar nuförtiden .. klart som fan att polisen måste stoppa mig !! åkte förbi ett rödljus och det slog om till gult och jag gjorde såklart som min värdpappa har berättar för mig " rött betyder stopp , grönt betyder kör och gult betyder kör fortare " ..  så det blir jag stoppad för och det blev ju inte lättare av att inte ha körkort heller .. haha .. försöka förklara att man håller på att ska ta det och att man har internationellt och han bara står och tittar på mig som om jag är flykting med en unge kidnappad i bilen .. efter ett tag efter att förklarat att jag inte hade en chans att stanna vid rödljuset och att jag jobbar som aupair i familjen pagon blablabla .. så kunde jag åka iväg efter cirka 25 min med en varning om att jag måste ta kör kort snarast möjligast :S kul att förklara det för värdfamiljen när man kommer hem om det nu hade varit sant ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0