happy eastern

idag vaknade jag upp runt 10 lagom pigg efter att duschen ovanför mig dragit igång .. grandma patty och uncle stan med flickvän va på besök och jag hängde på till kyrkan vid 11 .. en jädra hipp kyrka det där , i början fick vi sånna där ljuspinnar som man knäcker och så börjar det lysa ,, så vi hade disco i kyrkan där ett tag för vi sjöng lite om ljuset i mörket eller nåt sånt så det va massa grönt ljus i kyrkan , mys ! resten av kyrktiden va lite långtråkig måste jag säga , jag va lite för trött för det där . det va tillslut över och vi åkte hem och käkade lite påsklunch och sånt där , gott va det . jag la heller inte ner någon energi på att leta påskgrejer till ungarna då dom fick så mycket ändå . haha :)

alanna ringde mig idag , har väntat på det i typ 2 veckor :) så jag åkte och mötte upp henne i hennes nya familj . dom har nyss fått en bebis som är ursöt och lite rund som reese :P hehe . men iaf , vi åkte ut för mat och seafood blev det , yummy . jag beställde lax med risröra till , urgott :) jag testade också på alannas bläckfisk som hon beställde , vet inte om jag riktigt gillade det slajmiga men det gick ann . sedan åkte vi rund och gjorde ingenting , hittade lite lakrits på cvs , det va längesen . vi strosade omkring ett ganska bra tag men sedan körde jag hem alanna och vi lyckades hitta tillbaka efter mycket om och men då jag inte känner igen området :P kom hem för typ 45 minuter sen, så jag ska lägga mig snart då jag börjar 8 imorgonbitti .. gooosh !

jag hoppas även på att min vän johanna har tid med mig imorgon , va ett tag sen nu "/


alanna har numera en katt , och en hund faktiskt .
jag mös med katten , saknade smirre lite "/ RIP

alanna och hennes kid

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0