johanna & drakar

idag jobbade jag mellan 8 och 5 , inte så hårt faktiskt då vi tittade på nicke nyfiken hela morgen typ . ungarna va hemma då det inte va någon skola idag . så vi hade en liten trevlig dag . lunch vid 12 och max ner för nap vid 1 . jag och blake satte igång ett projekt som han ska lämna in nästa vecka , eller lämna in och lämna in , uppgiften är att göra två strumpgubbar , och han skulle göra två drakar . så jag skänkte bort ett par gröna strumpor och vi satte igång och pysslade , skrattade gott åt resultatet :)



skjutsade ungarna till awana sen drog jag till bibblan då jag va off för dagen . betalade min skuld på 1 dollar :) nödvändigt . lämnade tillbaka massa skit ! åkte sedan till DSW och hittade tyvärr ett par skor som jag köpte men dock har beslutsångest över . dom är fina men höga ! jag är rätt lång för att vara tjej , och jag hatar att gå ut och klubba i höga skor då man ska kunna dansa också känner jag . men skorna kommer kanske till användning i senare liv då det knappt finns vettiga skor i sverige känner jag . jag har 30 dagar att fundera iaf .

efter shopping bar det av till johanna och vi åkte till älskade panera , det är typ bara vi två som gillar det nu förtiden :D haha. det va skönt att träffa henne för jag har inte sett henne på ungefär 3 veckor . hon är ju trots allt en av dom jag kommit närmast här :) så vi pratade om senaste tiden , framtida planer och jaa jag måste säga att vuxenlivet kommer ikapp mig då det känns ganska bra med framtidens planer :) lämnade johannas place strax efter halv 11 efter the hills .. såklart hade jag oturen att någon hade krockat på min sida av vägen så den vägen va avstängd av polisbilar så jag fick vända om och ringa johanna i panik om vilket väg jag skulle hitta tillbaka . hittade iaf :) thaanks . hemma strax efter 11 och nu håller jag på att avrunda detta inlägg så jag kan borsta mina tänder och lägga mig ner med datorn i famnen och njuta av ett avsnitt av färjan .. haha , älskar det programmet :) <3

gonatt mina kära (få) läsare :D

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0