klarblå torsdag

ojoj , vädret älskade jag  .. va runt 65 F ute idag :) LOVE LOVE LOVE <3

Började jobba vid halv 1 då jag åkte och hämta max och rhea på preschool ,. Vart förvånad över att dom tog sig så snabbt till bilen , jag va till och med före laila idag , haha . så jag belönade dom med en playdate i parken efter lunchen .. Sedan vart det körning till velocity . När vi va klara på velocity så åkte vi raka vägen hem och jag får filura ut att jag måste skjutsa chase till fotbollen typ på direkten . Jag va lite arg ett tag då inget stod på schemat eller någon av föräldrarna sagt något till mig . Jag tar med mig max också , vi kommer dit och inte en enda coach är där , jahopp tänkte jag och väntade , efter ett tag ringde jag garrett och han sa att han inte skulle komma så jag måste köra hem chase också . Tack för upplysningen innan kände jag .
Vi åkte iaf hem efter träningen (för vi stannade hela träningen och lekte i parken) . Jag lagade mat till barnen då föräldrarna var ute hela kvällen och kom tillbaka nu efter 10 , jag jobbade ju till 10 idag . Så det innebar att jag också nattade dom och det gick kanonbra , dom har riktig bra respekt nu , för jag behövde bara säga till en gång . Jag läste saga för max och efter det pussade jag honom på pannan och sa gonatt , då sa han " vill inte du ha en puss av mig? ", då gick jag tillbaka till sängen och frågade vart han ville ge mig en puss , då pussade han mig på bröstkorgen , haha . Sötunge <3 chase gick och la sig och jag förhörde blake på några ord sedan la sig även han .

Jag kommer sakna dessa barn väldigt mycket när jag lämnar dom om 6 månader . För jag spenderar väldigt mycket tid med dom , som idag tillexempel , max såg mandy imorse innan preschool & det va enda gången . För när vi kom hem från velocity så va hon inlåst på rummet med baby reese och efter en stund va jag tvungen att skjutsa chase och sedan va hon borta hela kvällen . Jag tror inte max såg garrett någon gång idag . Jag kände mig faktiskt lite mammig idag , men som sagt , det kommer blir svårt att lämna dom, för även om vi är osams lite ibland så älskar jag dom <3 love to you guys .

Idag var jag riktigt trött när jag vaknade upp , vaknade inte förrän 11 . OPS ! Man får vara trött ibland . Imorgon börjar jag inte förrän halv 3 , och jobbar endast 4,5 timme ! Lite onödigt känner jag , men jaja . Samma sak på lördag då jag jobbar 5 timmar , känner att det förstör helgen lite . Men det är ju mitt jobb så jag ska inte klaga . Nu ska jag sova , funderar på att åka iväg till target och inhandla lite småprylar imorgon då lönen är kommen . Gonatt gott folk !

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Carro

haha hur sjutton hittade du min blogg? Jag är ju lite hemlig av mig vett du..thi

2009-04-17 @ 19:49:02
Postat av: Carro

haha hur sjutton hittade du min blogg? Jag är ju lite hemlig av mig vett du..thi

2009-04-17 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0