shopp och skuggdag

ny dag nya tag. oj vad härligt det va att sova inatt , typ . sov på magen ungefär hela natten då jag verkligen bränt sönder baksida lår och knä .. AJ ! har badat två gånger i badkaret idag för att försöka kyla ner det lite , sved lika mycket båda gångerna .

imorse iaf bestämde jag mig för att hålla mig ifrån solen och gå , hörde ni ? jag GICK aslångt till ett shoppingställe , har blåsor på fötterna efter skorna påvägen dit . ångrar att jag inte tog bil så jag hade mer tid för shopping . iaf så hittade jag tre plagg på american eagle outfitters som numera är min favoritbutik , dom hade mycket snyggt :) hittade också en rosa liten klänning på en annan butik .. haha . vad händer ? jag köper rosa :) jag ska iaf försöka ta mig tillbaka dit imorgon igen , vill se mera butiker och shoppa mer då min lön kommer imorgon :D har 300 dollar nu typ , yeeah . fick ju tillbaka 1800 kr från skatten med , aslycklig då jag trodde jag skulle få betala istället . så mera pengar gör mig extra lycklig :) dock blir det som sagt bilen dit imorgon isf , även om det va trevligt att gå barfota på stranden tillbaka ..

annars så när jag kom tillbaka så lekte jag lite i sanden med chase och max,  kastade lite boll med blake .. jag skulle jävlas och ta bollen från garrett när blake kastade en gång och fångar inte bollen helt så bollen får en annan styrning och ner på backen for garrett för den träffade känsliga delar , OPS :D skrattade gott gjorde vi iaf .

har suttit barnvakt ikväll med då mandy och garrett gick ut för middag på tu man hand . gick bra fast max åkte i säng direkt efter dom gick då han smällde till mig över ögat .. UNGE !

jag frågade också garrett förut när vi skulle åka hem imorgon och svaret blev : jag tror vi stannar längre , vi kan bo här till på lördag om vi vill :D YEEEAH .. mera sol för hela bunten , skadar inte . hehe .

aja, ska ta lite bilder på kläderna jag köpte idag så får vi se om det blir ett inlägg med nyinköpt imorgon , kan läggas till lite mer kanske ;) här kommer iaf en najs bild jag tog igår .. see yaa


jag stod och såg hela solen gå ner , fort gick det

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0