solig måndag

hej bloggen och alla andra !

idag är det måndag och det är kanonväder :) eller iaf bättre än igår , men det blåser starka vindar så på stranden gick det inte att ligga . jag och max bestämde oss för att gå till poolen/bubbelpoolen .. varmt och skönt i bubbelpoolen men brr för poolen som max tvingade i mig då och då . vi va säkert där 2 timmar och solbränd blev jag märkte jag när jag kom upp till rummet för att ligga ute på  balkongen och bli mera brun .. måste ju synas att jag varit i florida när jag kommer tillbaka till virginia :D

gårdagen hände inget kul på kvällen , vi åkte till cici's och käkade pizza , va väl sådär .. sedan åkte vi hem och kollade basketboll , fast först gjorde vi stopp för att spola av bilen med vatten då garrett hade kört över århundradets  spya eller nåt för bilen stank ... så det blev vattenkrig i biltvätten , hehe .. snart ska vi iaf gå till ett ställe i närheten och käkade någonstans och sedan vet jag inte vad vi ska göra , va tänkt bio men det är final i b-boll idag så det ska det tittas på , jag kanske stannar till på mallet här i närheten som mandy och garrett tipsade mig om :) har ännu inte spenderat en enda krona , *stolt*


baby reese

stranden utanför

mycket finare idag

senare på dagen

poolen


CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN BAH! kom hem och lapa lite 50 graders skugga med mig!

2009-04-07 @ 02:39:55
Postat av: Josefine

gud så härligt och fint det ser ut där :) och bebisen är ju HUR söt som helst :) Har dåligt samvete för att vi inte har hörts på länge, jag hoppas vi gör det snart iaf, för jag saknar dig! jag hoppas allt iaf är bra med dig, här hemma är det okej som vanligt :) vi hörs snart hoppas jag. <3<3<3

2009-04-07 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0