överlevnad

då har man klarar sig i genom ännu en utekväll efter mycket om och men.

jag och alanna åkte in till dc för att se soulja boy , kommer till fur nightclub och idioterna där säger, ställ er sist i kön (kön ringlade sig ganska lång) .. men vi har ju biljett .. så vi knallade iväg och på vägen mötte vi chris . han hjälpte oss in så yees , finally så va vi där inne .. mina fötter gjorde så fruktansvärt ont efter ett par timmar i högklackat . som tur va så hade jag med mig extra skor och bytte om till dom lite senare :)

soulja boy va en ren jävla besvikelse . klockan vart mycket och han kom aldrig , så vi åkte till third och hade en jädra najs kväll där med , eller iaf jag. det slutade med att jag satt själv med personalen på third och hade tappat bort i stort sett alla , fick tag på annemarie och jag vandrade ner till johnny rocket (en resturang) , där hon satt och hänka med personalen där. haha. som tur va så kunde jag sova hos annemarie ... hon är en ängel btw , hon har räddat mig många gånger :) vi kom nog inte i säng förrän 6 am , jävla lång natt det där :P

en cred till fredagkvällen :D tyvärr har jag inga bilder än , jag ska få alanna till att skicka dom till mig .. hehe . finns bland annat smaskigheter från när jag klättar i stegar och skuttar omkring på dansgolvet :)

idag kom vi hem runt 5 , och jag fick panik för jag såg en massa bilar utanför mitt hus , självklart så är mormorn och morfarn hemma med max och reese + mandys syster med två barn.. och jag lämnde huset i en skitigt skick, så jag skämdes lite .,. haha , men jag visste ju inte att dom skulle komma tillbaka. men nu är dom här iaf , och jag måste plocka upp min skit .. usch ! ska även jobba imorgon . aja, bara att bita i det sura äpplet , slutar om 10 veckor !! :D sköönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0