skoldag nr 1

småjobbade lite fram till 2 ... packade och åkte iväg 2.40 .. virrade runt på hemmaplan och åkte vilse , fick börja om igen . hittade rätt och kom slutligen fram till camille vid typ 4 efter några felkörningar igen . vi åkte direkt och trodde att yeah,  detta skulle ju gå bra .. vi totalt fastnade i trafiken pågrund av tornadovarningar och blablabla .. kom fram till hotellet vi skulle bo på strax innan 7 då vi skulle varit här :) men aja , vi hade en skittråkig lektion om gift mellan halv 8 och 9.20 , sedan vart det poolparty som vi hade skitkul på :D dansade och lekte , dock förlorade mitt lag :P haha. whatever ! men vi badade spabad sen gick vi upp till rummet och hängde .

sitter i mitt rum nr 419 på våning 4 någonstans i ellicott city :P har två roomis , en från tyskland och en från south africa , båda är vita :D tydligen bor det många vita i south africa.. jag har camille i rummet mitt emot , kunde inte lösa rummena , men men.

och vet ni vad . 7.15 imorgonbitti ska jag möta camille i korridoren och vi ska dra ett gympass :) naajs för att vaara mig . längesen nu ! nej dags att sova nu känner jag , tidig morgon imorgon ..

bilder kommer på söndag då jag har samlat ihop några från mina roomis :D

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0