sweet baby

tog nyss några kort på min underbart söta reese 6 månader ..







SWEET AS SUGAR



Kommentarer
Postat av: David

otroligt!! Här finns det en unge på andra sidan jorden, som utstrålar samma charm som mig! Jag som trodde jag var ensam!

Men känns ändå lite skönt att veta att det finns en till som drar lika med mig!:D Dock kanske det kommer ta några år innan jag kan börja diskutera våran ändlösa charm!

hahha!!

Birthday soon! Funderar på att ge dig en plats på torken.. eftersom detta festande nog måste få ett slut snart! Eller varför inte en plats i ett nunnekloster.. Några år i celibat är nog också bra för dig! :D hahhaa



Out 'n over!

2009-08-27 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0