tisdag ..

nu har äntligen måndag och tisdag gått, dom är verkligen de värsta dagarna på veckan.. nu börjar ångesten lägga sig och man vet att imorgon är det onsdag och nära till helg :) jag lever för helgerna nu .. haha .

igår va det startskott för 9 veckor kvar .. det går så jävla fort , tänk er .. 9 veckor .. det är 7 x 9 = 63 dagar kvar .. på torsdag är det även 10 månaders firande i USA :) har även insett att jag har passerat 300 dagar i USA nu också .. fatta vad mycket siffro ?  det känns knappt som jag har någon tid kvar här .. lustigt .. får snart äntligen träffa min älskade familj i NY .. ska bli skönt att se dom , skype är inte alls det samma som att se dom i verkligenheten .. kommer verkligen bli kul att visa dom detta land ..

idag åkte jag på bio med ungarna , vi såg " house monster" , lite små läskig sådär .. hehe .. vi har mest lekt hemma idag och dagen bara svepte förbi .. imorgon hoppas jag på att det ska gå lika snabbt :)

sa även hejdå till min vän camilla som åker hem imorgon , eller hon åker till NY sen åker hon hem till Sverige . men vi ses ju snart , eller hur ?? :) stefan , en tysk killkompis åker också hem imorgon .. så kvar blir jag . blir nog flera hemmakvällar för mig nu , skönt också . 

fick även mejl från aupairskolan att jag har en lyckad registrering :) naajs , då har man gjort sina credits och uppfyllt kraven för mitt visa . jag är stolt över att jag fick tummarna ur röven och gjorde skolan , jag som hade tänkt att skita i det . men då hade det säkert krånglat för mig att få visa till usa igen .. men nu är det gjort som sagt .. har dock inte hört något om att min uppgift va okej  som jag skickade in i söndags.. hoppas det iaf ! annars blir jag arg .


vilket jävla gäng , nästa gång blir det heather, alanna, jag , saara och massa south ridingar .
hoppas på att julia hakar på också :D fett najs .

NU VÄNTAR SÄNGEN, MÅSTE VÄNDA PÅ DYNGET !
JAG ÄR FÖR TRÖTT OM DAGARNA ..



Kommentarer
Postat av: Kerstin Johansson

Hej Erica!

Måste bara säga att du blir bara mer och mer lik din mamma.

Och så vill jag bara säga ett stort GRATTIS på din stora dag. Och jag vet,du kommer ju hem snart och får fira din dag kanske en gång till. Ser verkligen fram emot att träffa dig då.

Jag grattar nu medan jag kommer ihåg din dag, för nästa vecka kan det vara borta.



Många grattis kramar från Moster, Elon och Jesper

2009-08-28 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0