inlägg på

KOMMANDO ?? va i tusan .. aja, här kommer en liten sumering sen sistens ..

allt flyter på bra tycker jag , känner dock att jag är väldigt lat just nu , MED ALLT TYP ! inte bra .
har lagat mat och städat som vanligt , men med det riktiga livet är jag lat , känner mig osocial och inget händer på jobbfronten (men det är ju mitt egna fel) USCH !

fast idag kom iaf min kära vän belinda upp till mig och hon är ju bäst när hon kommer hem till mig och lagar mat, då jag inte är så speciellt bra på att laga mat . rickard kom också förbi så vi lagade mat i mängder , god köttfärsås och spagetti blev det . TACK !

imorgon/idag, som det faktiskt är just nu , så ska jag faktiskt på möte vid 11 , vi får väl se hur det går. jag bör egentligen sluta mina ögon just nu och hoppas på det bästa . sen blir det en promenad med belinda och sen hem och lägga i en hårfärg tror jag . måste ju bli fin inför sthlms resan , mitt hår är förjävligt just nu . USCH ! men imorgon (torsdag) så smäller det äntligen . då får jag träffa malin igen och hennes galna gäng . ser verkligen fram emot det :)



PEPPA PEPPA PEPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0