vinterland

hujedamig vad det snöar ute , KAOS ! och jag som ska plocka upp syster i stan vid halv 1 inatt ?! jag är lite skakig inför det ... men det ska nog gå bra , bara det slutar snöa så är det nog lugnt . men det verkar ju som att vi får en vit jul kanske :) mysigt ..

jag skulle gått på jobbcoachning idag också , blev inte riktigt så då jag skulle envisas att åka och träna igår :P hade ingen röst imorse och hade svårt att sova pga halsen :( men äsch , lite varm oboy på det gjorde susen ..

men träningen igår kändes bra faktiskt , och jag blev uttagen till cupen som vi ska spela nu på söndag , är endast reserv , men ändå :) det är faktiskt lite blandade känslor om att vara med då jag inte tränat så mycket sen jag kom hem . men jag fick iaf prata ut om mina planer med några av brudarna i bastun efter träningen , känns skönt att ha dom i ryggen iaf :)

nej , nu ska jag vänta på att pappa kommer hem och lagar lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0