en inte fullt så underbar onsdag

började vid 9 och vaknade upp med århundradets träningsvärk ÖVERALLT :) men imorn blir det "på't igen barre" . tänkte dra mig en lite runda , ska shape:a upp mig , för nu ska jag och johanna börja med volleyboll , haha .. vi insåg att fotbollen inte va så himla seriös och inte hade ett lag, men vi får väl se vad som händer på den fronten iaf.

jag och en lustig max for till bibblan med sofie och laila och 11 böcker hittade vi :D så vi hade en liten läsar stund i en timme innan hans nap idag. för jag ville lugna ner mig lite då han har varit jobbig och nejig och allmänt klumpig . jag sa rätt ut att jag va arg idag , så han kände sig dum och blev genast snäll :) en tidig nap och en timme för mig själv innebar samtal hem till familjen . det är vad man ser fram emot mitt på dagarna , lustig :D så pratade med pappsen ett bra tag.

pojkarna kom hem som vanligt runt 2:47 och dom ville vara för sig själva , men sen kom chase in och jag utmanade honom på en stratego , hehe . jag krossa han igen :) jag är lite smart på sånt iaf . efter det vaknade max upp och några pojkar kom över för en playdate med blake och chase , sköönt . slapp jag tänka på dom :D så jag och max va ute och cykla, åkte jeep, spela fotboll , basket , letade efter "bad guys" med kikare... roligast va när han tappade sina favoritnycklar ner för en brunn, bye bye keys :) lycka för mig . fast dom lär antagligen inte komma ut förrän om en månad eller något , eftersom det går som en ränna ner till skogen , så jag skulle ju förklara hur mycket en månad är : 30 days, 30 nights , visade på fingrarna trettio gånger, inget for in i hans lilla huvud , han tror nycklarna kommer ut imorgon . jaja . sedan kom pappa garrett hem och tar med sig max på en runda i bilen runt cirkeln som vi har utanför huset , sedan ber han mig köra runt med max , med max i knät körde vi runt och vi tutade och skrattade . sedan gjorde jag inte mer av dagen , skönt att vara ute så mycket , speciellt när det varit 78 F som högst , typ 25 grader , riktigt skönt , men det har varit blåsigt också . det sägs att det kommer mera snö på söndag , HOPPAS INTE!!!!!

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0