en tidig torsdag

igår pratade jag med johanna och vi ska frukosta på panera idag :) yummie . behöver lite svenskt sällskap från min älskade bryyysch . vi ska plugga körkort med , hon pratade om att ta körkort idag , jag däremot är ju inte lika förberedd, får bli en annan gång ;) efter samtalet hittade jag visst lite filmer , så jag såg seven pounds igår , och det va faktiskt jävligt bra då man förstod i slutet varför allt hände , två timmar lång och dom sista 10 min fattar man filmen . aja , den fick plus från mig iaf. 

idag , 7.55 hör jag mina städare sätta på damsugaren ute i stora rummet  och jag springer upp och låser dörren :) sen kommer dom två små mexikanarna och knackar på dörren och rycker i handtaget jag vet inte hur många gånger ... så jag surade ihop över att jag inte kunde somna om och tog på mig träningskläder och drog en runda :P både jag och mandy va lite halvsura imorse på städarna , båda såg supertrötta ut , hehe . men  jag va ute i 35 min , det är ungerfär vad min runda tar att springa/jogga/gå :D haha . så snart blir det la en dusch så får vi väl se om jag ska titta på en av dom andra två filmerna jag hittade igår med :P



min lilla löprunda , börjar på från quinland och springer runt skolan där i cirkeln ;)
cirkus 35 minuter

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: frooj

ojojoj, nu blev jag en gnutta impad va ;) erica johansson är ute och springer självmant! ;)

2009-02-12 @ 21:49:49
Postat av: Anonym

2009-02-13 @ 08:45:08
Postat av: läsare :)

Det är bra för dig :)

2009-02-13 @ 08:45:38
Postat av: Anonym

Det är bra för dig :)

2009-02-13 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0