fyra månader

idag är ju datumet för 4 månaders strecket , herreguuuud vad tiden går fort ! glömde bort det i tidigare inlägg ju ... bara 8 månader kvar nu , hejhå . det är bara hard work work som gäller det sista nu , inte för att jag anstränger mig så hårt vissa dagar , vissa dagar är bara för slappa :) som nu tillexempel , max sover , chase leker med grannbarn och blake spelar wii , och här är jag , hårt va ?

CARRO : haha , vi har tacokrydda men dom är lustiga , så vill ha lite svenskt :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, seriöst! Tacokryddan är helskum. Som tur är tog jag med mig två påsar fast de är slut nu. Glömde fråga Fatima om taco bellmaten var som den mexicanska maten hon är van vid..

2009-02-20 @ 22:05:29
Postat av: Malin

Tacokryddan skum? vart har ni handlat da? De finns ju vanlig santa maria alla sorter? :P

2009-02-21 @ 17:39:21
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Carro

haha va fan Santa Maria, har dom inte den?

2009-02-22 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0