happy valentine



efter skräckens dag kommer romansens dag , alla hjärtans dag . jag hoppas alla har någon som dom uppskattar lite extra idag , jag har min familj <3 även fast jag inte kommer fira det med dom idag så uppskattar jag verkligen dom denna dag (och alla dar förstås). idag blir det jobb från 1-11 , kul jul , men vad gör det när jag ändå inte har en käresta :) jag har mina älskade barn här istället, får väl se vad vi ska styra med idag , blir nog chucke cheese alltså , hoppas föräldrarna vill betala för det :D

igår blev det hejdå till tessan "/ hoppas hon kommer tillbaka ner hit någondag . vi kollade på bio och confessions of a shopaholic blev det , och jag som sa att jag ville läsa boken först :P men den va kanonbra och jag skrattade mig i genom hela filmen i stort sett 5/5 får den.

nä , nu ska jag åka till giant och inköpa mig lite hjärtan åt familjen här , haha . bättre sent än aldrig :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag hoppas det är familjen hemma här du pratar om :) Älskar dig med, hjärtat!

2009-02-14 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0