hemma bra , borta bäst :)

helgen har varit helt otroligt rolig , över förväntningarna faktiskt . en helgalen fredag slutade i en lika galen lördag. prepartyt vart inställt så vi åkte och käkade kinamat och åkte hem och myskläderna åkte på :) vi hade inte tänkt göra mycket mer av lördagen , men så blev vi glada och åkte in ändå till ultrabar . satans mycket folk , vi stod i kö i 20 min för att hänga in jackorna.. fick våra kära kryss på händerna , men det stoppade in oss då vi ända shotade och drack drinkar , dock lite diskret . kvällen på ultra va kanonkul och vi hamnade i salahs lägenhet (underbart fint) , dom bor i ett jättestort lägenhetshus som har vakter och det ser ut som ett hotell . vi satt där och skrattade åt alla kommentarer och svenskalärningar . haha . klockan va 6 när vi kom hem imorse , alarmet stod redo på 9.45 , usch och fy.

så nu är man alltså hemma och bara längtar tillbaka .. nästa helg hoppas jag på en likadan bravadhelg som denna :P börjar jobba nu vid 1 också , jobbar dock endast 5 timmar, sen blir det boken och sängen . LÄNGTAR. även superbowl idag , hoppas den är när jag jobbar så jag slipper kolla på den när jag är superdupertrött ikväll :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Micka

Hej Erica, hoppas du har det bra där borta. Har följt din blogg sen du åkte typ och det låter ju ialf som om du har det roligt:) ? När kommer du hem igen så vi får tillbaka våran mur i buren? ;) bara undrar. Ha det bra. // Micka

2009-02-04 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0