ingen packning

efter samtal från mamma så kändes allt lite bättre . sen kom jag upp och chase hävde ur sig : måste du alltid vara omkring ? då brast det nästan igen . då ville jag verkligen packa väskorna , förbannad gick jag och satte mig för att lugna ner mig . sedan gick jag tillbaka och chase va mer sugen på att göra något .. muntrade upp honom genom att spela "hangman" (hänga gubbe) , och det gjorde vi väl ett bra tag för jag glömde bort att väcka upp max . väckte upp max och han va lika tjurig och slänge saker omkring sig så jag brydde mig inte om honom utan gick tillbaka till chase , efter en timma kom han in till oss , iaf lite gladare , så jag gjorde mig på ett försök att leka med han . det gick ju jävligt bra , för han ballade ur över att jag inte lät honom få banan samtidigt som han åt nutrition bar när han vart hungrig . då höll jag på att tappa humöret på han . men han åt tillslut och sedan vände han och vart urgullig , jag tror han märker av när jag håller på att tappa det ! bra är det . men iaf , sista halvtimmen så va han skitgullig och det stör mig , varför dessa vändningar ?! han lät mig inte ens åka iväg på bio , "you can't leave , i want u here" . så vi hade ett snack innan jag åkte , jag höll om honom och sa hejdå och han följde med mig ut på trappan och så sa han " im gonna try to not be grumpy tomorrow"  , "are u promising?" , "yes i promise , cause i wanna play with u tomorrow and be a happy boy" , " then i expect to pick up a happy max at preschool tomorrow?" "YES" :) , så vi får väl se hur det går . hoppas han kan vara glad , vill inte ha mer sånna här dagar , speciellt inte när jag jobbar till 8 imorgon .

som sagt åkte jag på bio med saara . såg he's just not that into you . mycket sevärd film :) jag blev förälskad i ben affleck , grr . nä men mamma , den borde du se .
haha , innan bion åkte jag och saara först till donken och sedan till starbucks . vi satt och snackade och såg att klockan var 7.27 , JÄVLAR , bion börjar 7.40 :D haha . så vi fick lite bråttom . men det tog inte ens 10 min att köra dig så vi hann ju eftersom det är massa annan skit innan filmen :) men det va en sevärd film som sagt , så den rekomenderas starkt . såg dessutom bride wars igår , shit , tjöt som en gris till den filmen , trodde jag inte . jag är väl i en känslig svacka nu .



nä , nu blir det duschen . ska bli skönt efter en turbulent dag ! min lilla bryysch  kommer imorgon på en sleep över hoppas jag :D behöver henne lite nu känner jag , en vecka är för mycket att inte ses på :) blir väl frulle på fredag på älskade panera , yummie . löning då med , välbehövligt...

MALIN : haha , tack för din kommentar . jag tänker ju själv inte så långt :) får kolla upp det där med kakaoen och sånt . thaansk iaf .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0