panera

idag blev det panera med mig själv , datorn hängde med och även körkortspapprena :) nu ska jag ta tag i mitt liv och klara körkortet och sedan hittade ämnen som jag vill plugga for real som jag kan utnyttja i senare karriär ..  för nu vet jag vad jag vill bli iaf . panera har gratis internet, sug på det STARBUCKS! . hit ska jag åka flera gånger . skönt att sitta och koppla av för sig själv . eller just nu pratar jag ju med lina <3 hon fyller ju fortfarande år i mitt land .

idag har varit en sån där herrejävlars underbar dag .. började 9 och kom upp till en chase med halsont och en happymax. chase äter medicin nu, men är hemma och leker ändå . och han har varit så himla jättegullig mot mig idag . kommentarer som " ååh , när max sover , då  kan ju vi leka" , han är verkligen jättesöt . så vi har typ umgåtts hela dagen och max har varit nr 2 idag.  fast tog han ju på playdate hos laila ,, hon bor på granngatan så vi tog cykeln dit och jag promenera , skönt va det . vi va där till lunch och sedan vart det hemgång . lekte lite ute , max är faktiskt duktig på att cykla även om det är stödhjul , men han är så rolig , när cykeln tar stopp i uppförsbackar och han inte orkar säger han " JAG GER UPP" :D ajaa  . max tog nap och jag skötte tvätten som jag kom på att jag fan glömde i slänga in i torktumlaren nu . haha . SKIT OCKSÅ! aja .. jag och chase tog en omgång i "stratego" , ett krångligt spel och jag har inte någon som helst strategi i det där spelet . men man ska kapa en flagga och grejer . men dock vann jag 2-1 . en lagom sur chase , hehe . sedan kom blake hem . och max vakna upp i samma veva , så ut blev det och jag umgicks med dom större killarna och spelade fotboll , får beröm för att jag kan "punt kicka" så långt . dom tror jag skulle bli en bra puntkicker , dock finns inga lag för brudar så det blir helt omöjligt , men det  va kul att springa omkring med killarna, även blake hade kul då jag skulle fånga han och tackla honom med bollen .. och ni som känner mig garvar ju rätt ofta , så jag garvade i genom mig den där löpturen och han garvar för att jag garvar och shit vad härligt det va . sånna här dagar varje dag och allt skulle bara va så himla bra !

ett minus är att min familj inte svarar när jag ringer :@ haha , nejvars . men vore trevligt med lite kärleek åtminstone:) får väl försöka imorgon igen .
fast vännerna därhemma har ett ännu större minus alltså , vart har ni tagit vägen ?!

jajust det,  johanna ringde förut och bara " erica,  jag hittade ett visitkort från i helgen och det är något namn på och så står det soccercoach på också" , jahaja , ingen av oss kommer ihåg något samtal med en soccercoach alltså, men det är väl bara plus för oss nu när vi letar lag. johanna ska åka och titta upp ett möjligt lag imorgon , vore skönt att komma igång med det där :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: maja

ditt garv alltså. kom nyss på att man faktiskt saknar det ibland! :) fotbollen saknar det! hoppas du har det grymt.. vilket det iofs verkar som. puss påreeee!

2009-02-12 @ 11:35:07
URL: http://mlundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0